Få en it løsning, hvor du kan arbejde uforstyrret, og koncentrere dig om din kerneforretning, samtidig med at du har adgang til Frederik, Sune, Casper, Victor, Mathias eller en af vores andre kollegaer i teamet. De har ét formål i deres hverdag, og det er at hjælpe dig, med lige netop de it udfordringer du støder på i din hverdag.
Få altid en supporter i røret der kender dig og din virksomhed Vi er her for at hjælpe dig med at løse alle dine it problemer Vi har ingen bagvedliggende time registrering. Hvilket giver dig en fordel måned efter måned hvor du ikke skal forsøge at gennemskue mærkelige fakturaer. Det har siden år 2000 ikke sendt ekstra regninger ud. Det er din garanti for at du altid kender prisen på din it afdeling vil Sotea. Med IT support fra os giver det dig frihed og ro i sindet til at fokusere på det der betyder allermest nemlig at drive din virksomhed fremad.
Ved Sotea kalder vi ikke it support for ”it support”, vi kalder det for en it afdeling. Så når du køber it support ved os, køber du altså adgang til en fuld it afdeling. Hvis du gerne vil vide hvad it support eller en it afdeling ved os koster kan du prøve prisberegneren her ved siden af og så plinger vi dig med en pris ASAP. 😀
Har du behov for at få et fuldt overblik over prisen inkl. servere, backup og et af vores øvrige sikkerhedsprodukter koster, så kontakt os.
For mange virksomheder er it support en vigtig del af deres dagligdag. Det er vigtigt at direktørerne, indehaverne og ledelsen ikke skal tage sig af it problemer når de opstår.
Her kan de nøjes med at pege på en it partner der løser alle deres behov, det vil afhjælpe og forhindre nedbrud og forstyrrelser i forretningsdriften. Få it support til en fast pris hver måned, som leder og indehaver er det en konkurrencemæssig fordel at der ikke laves time fakturering og registrering, det betyder helt enkelt at du kan slippe tøjlerne og nøjes med at give dine ansatte et telefonnummer eller en mailadresse, hvor de altid kan få kompetent hjælp til deres it udfordringer i dagligdagen.
Ring eller skriv ligeså tosset du vil det koster ikke ekstra.
Der findes mange forskellige it support firmaer i København, det vigtigste er at du finder en it partner du har god kemi med. De fleste it leverandører kan hjælpe dig med opsætning og installation af hardware og software, de kan hjælpe dig med problemløsning, fejlfinding, netværksadministration og it sikkerhed. Derudover kan de selvfølgelig også hjælpe dig med it support og øvrige services. Men selvom det virker som om at alle it husene er ens, så er de det langt fra.
Der er stor forskel på hvordan de forskellige it huse, også i København, arbejder. Derfor er det vigtigt, at du kigger på hvordan den virksomhed du gerne vil arbejde sammen med er. Det er også vigtigt at du ser om der er et match imellem din virksomhed og den it partner du er i dialog med.
It support er en integreret del af it afdelingen ved Sotea, og den kan blive din for en fast pris pr. måned pr. bruger. Det betyder helt konkret for dig at du altid ved hvad du betaler for, og at dit support behov er dækket uden overraskelser eller skjulte gebyrer. Vi er dedikerede til at levere pålidelig og effektiv it support så du kan fokusere på at drive din forretning fremad.
“Vi føler nærmest, at Sotea er vores egen it afdeling - de sidder bare på en anden adresse. Jeg ringer jo bare til Jan, eller en af de andre, og så løser de det. Han ved, hvem jeg er, og jeg ved, hvem han er. Og det er jo sådan it bør fungere. Også selvom det er outsourcet.”
– Steen Sverker Nilsson, Adm. direktør og partner, MetierWestergaard
Vi er forpligtet til at levere en fremragende service og support til dig. Det er vi fordi, at vi har et fastpriskoncept, det betyder at vi skal gøre os ekstra umage for at løse lige netop de udfordringer du står overfor, med det samme. Det skal vi fordi, jo mere du ringer, jo mere koster det os. Det betyder altså at vi ikke tjener penge hver gang du har en it udfordring som vores konkollegaer i markedet gør. Så med it support på abonnement får du altså en it afdeling der løser dine udfordringer hurtigt og gnidningsfrit, uden du skal tænke på ekstraregninger eller underliggende time regnskaber.
Tag kontakt og hør mere om en it afdeling, i dag
Stil dig selv det her spørgsmål, kan en support funktion være proaktiv eller er den mere reaktiv?
I Sotea er vi proaktive i det omfang der giver mening, det vil sige, hvis vi ved der er et netværk der er gået ned, et kabel der er blevet kappet over eller en server der er ved at være fyldt op, så reagerer vi og er proaktive på det. Men i virkeligheden er it support en reaktiv funktion, det betyder, at når du har en konkret it udfordring så ringer eller sender du en mail ind i en supportafdeling. Her bliver der reageret på din henvendelse, så er spørgsmålet bare hvor hurtigt bliver der reageret, hvor mange timer bliver du faktureret og kender supporten om din løsning.
Bare rolig, ved os er der ingen time fakturering og vi kender din, altid din it løsning.