Support så selv
voksne kan forstå det

Dine nye supportere er ikke bare uddannet til at løse IT-problemer og forklare sig på et dansk, som alle kan forstå. De er også veluddannede teknikere og ved både hvad de selv - og du - taler om. Så tingene bliver løst.

Når vi hoster din løsning er IT-support inkluderet. 100%. Du og dine kolleger kan maile og ringe alt, det de vil uden at frygte en ekstra regning. Og da vi ved at tingene spiller, er det jo både nemt at love - og at holde. Så det gør vi.

Du skal kun ringe et sted
- uanset hvad ...

Sotea håndterer alle dine IT-problemer, og du skal kun ringe et sted hen. Uanset om det er passwords, bøvl med printeren eller oprettelse oprettelse af en SQL-database.

Ingen problemer bliver afvist, heller ikke når der er tale om software fra tredje part. Vi kontakter leverandøren for dig og får løst problemerne hurtigt, så brugeren kan komme videre.

Support
- døgnet rundt

Som din eksterne IT-afdeling er vi på tæerne og har fuld bemanding på mandag til torsdag lige fra kl. 8 til kl. 16.30 (fredag dog til 16).

Resten af døgnet – alle ugens dage - er der en vagt ved telefonen, som nok skal klare ærterne, når det er akut. Det handler jo om, at du skal slippe for bøvlet.

newline.jpg
costpartner.jpg
fashion.jpg
scan.jpg
veno.jpg
mjrekutering.jpg
costpartner.jpg (1)
fashion.jpg (1)
mjrekutering.jpg (1)
newline.jpg (1)
scan.jpg (1)
veno.jpg (1)