Kend din pris ➡️
Dét, der især adskiller os fra det, du (måske) i dag kender som en fast prisaftale, er, at der oftest bliver talt timer. Ved os er der ikke et stopur. som går i gang, når du ringer ind. Du kan ringe hver dag, måned efter måned, uden det koster ekstra. Det, vi ofte oplever ved vores konkurrenter, er, at der enten er en grænse for, hvem der må ringe ind, hvor mange timer der må bruges hver måned, eller at man har et klippekort med X antal timer, der kan bruges.
For os er det ikke en fast prisaftale, og det er ikke lig med nul ekstraregninger. Vi har kørt samme koncept siden 2005, hvor vi aldrig har sendt en ekstraregning.
”God support og hurtig responstid er nøgleordene for vores samarbejde med Sotea. Vi får oftest løst de ting, vi har problemer med, nu-og-her. Vores løsning er inklusive fri support – det er vi meget glade for. Det betyder, at vi bare kan ringe og aldrig behøver at tænke over, om der kommer ekstra regninger.”
– Per Røssel, Henneby Nielsen
It skal ikke være svært at forstå. Og det er det heller ikke, hvis man beslutter sig for, at det skal være enkelt.
Det har vi besluttet i Sotea, hvor vi sætter en ære i at aflive fagudtryk og i at gøre it enkelt for dig.
Vi vil gerne være din it afdeling, og vi vil gerne have, at du får løst dine opgaver og samtidig oplever, at du har en god relation til os og kan få support, når du har brug for det.
Enkel it. Gode relationer. Gennemskuelig økonomi. Det er Soteas koncept.
Ofte hører vi fra potentielle kunder, at de hvert eneste år overskrider deres it budget. Og det sker ofte, fordi der kommer flere medarbejdere til, end der er budgetteret med. Derudover oplever vi, at priserne stiger, eller at der er brug for mere support på et år end beregnet. Det oplever du ikke ved os. Prisen er fast, så du kan regne med dit it budget. Det bliver hverken en krone dyre eller billigere, medmindre du selv tilvælger ekstra ydelser.